River Below
hmm

jo i hob wieda amoi scah laung nit eina gschriem...
kua lust & zeit

dei waucha hob i 2 schulabeitn und poa tests kobt woa ollas ua scheiße deis wenn fix kuani guitn nautn..
geistan woa i ban hautzinga in tadtn und woa so ziemlich zuii owa najo....

heind fohma wieda amoi ind kathii owa is jo eh nix neix....

najo vll schrieb i moang wieda eina

tschau

21.10.06 17:39
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen

Tagebuch
Gästebuch
Archiv
Musik
Freinde
Aboute me
Fotos

Design by mona
Gratis bloggen bei
myblog.de